کلمة المفتاح بازاریابی اینترنتی / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ شریفی، احسان ؛ یزدانی موحد، محمدحسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1396 - شماره 36 ، C (Azad University (18 صفحة - من 74 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی اینترنتی""شرکتهای صادراتی""موفقیت صادرات"" اینترنت"" بازارهای بین المللی"
-
32.
مؤلف : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحة - من 3695 إلی 3710 )
الکلمات المفتاحية: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی
-
33.
مؤلف : سلطانی بهابادی، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:پرداخت بر اساس عملکردرضایت مندی شغلفرصت های ارتقاءسرپرستانهمکارانبازاربازاریابی اینترنتی
-
34.
مؤلف : سلیمانی، احسان ؛ دادرس، عباس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (11 صفحة - من 392 إلی 402 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی اینترنتیآمیخته مشترکبازار اینترنتی
-
35.
مؤلف : قره، محمد علی ؛ ذاکریان، علیرضا ؛ ذاکریان، علی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1395 - شماره 12 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 59 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:وب سایتمراکز دانشگاهیبازاریابی اینترنتیوبومتریکپیام نور
-
36.
مؤلف : بیگمی، زهرا ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»اسفند 1394 - شماره 34 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 155 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:وب سایتفوتبالبازاریابی اینترنتیباشگاههای موفقوب
-
37.
مؤلف : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 901 إلی 920 )
الکلمات المفتاحية:پیاده سازیبازاریابی اینترنتیآنتروپی شانونفراترکیببازاربازارفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات
-
38.
مؤلف : جهانیان، سعید ؛ محمودصالحی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1394، دوره نوزدهم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی اینترنتیفراترکیبآمیخته مشترکبازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابیمدلاطلاعاتمشتریروش فراترکیبپژوهشپرسشنامه
-
39.
مؤلف : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمد حسین ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ محمدیان، محمود ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 135 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:پیاده سازیروش دلفایبازاریابی اینترنتیروششناسی سیستمهای نرمصنعت نوشیدنیتفسیر
-
40.
مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ عزت زاده، مستوره ؛ سعیدی، سمیه ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1394، سال چهل و نهم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 255 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیآمیختۀ بازاریابی الکترونیکفروش کتابهای الکترونیککتاب الکترونیکناشر الکترونیکالکترونیکاینترنتیبازارفروش کتابکتابمشتریتارنما
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)