کلمة المفتاح بازاریابی اینترنتی / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : جلیلیان، معصومه ؛ نوربخش، سیدکامران ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات مرزی»تابستان 1400 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی اینترنتیرسانه های اجتماعیشهر مرزی قصر شیرین
-
22.
مؤلف : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فروشبازاریابی اینترنتیشرایط بحران
-
23.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
-
24.
مؤلف : میرزائی، خدیجه ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (12 صفحة - من 188 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی سنتیبانک سینا استان اردبیل
-
25.
مؤلف : غزالی، راحله ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (9 صفحة - من 117 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:هتلبازاریابی اینترنتیشهر کرمانشاهافزایش درآمدمشتری
-
26.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ محمدی سلطان آباد، رقیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیبانک سپهویژگیهای شرکتویژگیهای محصولویژگیهای کلان محیطی
-
27.
نقش و اهمیت بازاریابی اینترنتی در عملکرد شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک (دیجی کالا و بامیلو)
مؤلف : شفق جهرمی، بهاره ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (9 صفحة - من 70 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:عملکردارتباطاتفروشبازاریابی اینترنتیچهره تجاری و مزیت رقابتی
-
28.
مؤلف : باقری، امیر عباس ؛ مطهری، عطا اله ؛ دین لو، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 2647 إلی 2656 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفروشبازاریابی اینترنتیکسب وکار
-
29.
مؤلف : شکوری، مریم ؛ محمدی، معصومه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1397 - شماره 13 (9 صفحة - من 11 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی اینترنتیمشتریمحوریبازاریابی دیجیتال
-
30.
مؤلف : شریفی، احسان ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 34 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بینالمللبازاریابی اینترنتیشرکت صادراتیراهبردهای رشد و توسعه بازاربازار بینالمللی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)