کلمة المفتاح بازاریابی پایدار / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سینایی، سید صبا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (9 صفحة - من 545 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی پایداربازاریابی هوشمندفناوریهای تحول آفرین
-
2.
مؤلف : آزادی، سیامک ؛ معروفی، فخرالدی ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانبازاریابی پایدارفرا ترکیبدلفی
-
3.
مؤلف : لندران اصفهانی، سعید ؛ جمشیدی، عبدالعزیز ؛ رزاقی، الهام ؛ افضل، سیدامیرحسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 25 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارارزش ادراک شده مصرف کنندهمشارکت در بازیافت ظروف بستهبندی
-
4.
كاتب مسؤول : پدیدار، شهراد ؛ مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حسنقلی یاسوری، طهمورث ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 227 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:آینده پژوهیبازاریابی پایدارارزش ویژه مشتریصنعت شویندهمشتریکدگذاریراهبردهاعواملمحصولات
-
5.
مؤلف : قزلباش، علی ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحة - من 42 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
6.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (21 صفحة - من 289 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزبازاریابی پایدارآمیخته بازاریابی پایدارتوسعه کسب وکارپایدار
-
7.
مؤلف : نوریان، دکتر علیرضا ؛ شهرستانی، دکتر محمدرضا ؛ عجم زاده، لیلا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1398 - شماره 17 (15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریپایداریزنجیره تامینبازاریابی پایدارسبز بودنناب بودنچابک بودن
-
8.
مؤلف : منصوری لگورج، نادر ؛ منصوری سمایی، موسی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1398 - شماره 17 (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فازیمدیریت دانش مشتریعملکرد بازاریابیبازاریابی پایدار
-
9.
مؤلف : درفشی، ناهید ؛ خان نژاد، رویا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1398 - شماره 17 (11 صفحة - من 69 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فازیمدیریت دانش مشتریعملکرد بازاریابیبازاریابی پایدار
-
10.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حزباوی، سنا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1398، دوره هفدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 359 إلی 375 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارارزش ویژه مشتریقضاوتهای اخلاقی و اجتماعیفلسفه کنفسیوسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)