کلمة المفتاح بازاریابی کارآفرینانه / (81 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : عبدی هولایی، جلال ؛ صفاریان همدانی، سعید ؛ یوسفی سعیدآبادی، رضا ؛ تقی پور، محمد ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1398- شماره 39 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی استراتژیکبانک صادراتبازاریابی کار آفرینانهبازاریابی کار آفرینانه بانک صادرات
-
52.
مؤلف : احمدی کافشانی، عبدالله ؛ رضوانی، مهران ؛ چیت سازان، هستی ؛ محمدکاظمی، رضا ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 621 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهتامین مالی کارآفرینانهجذب سرمایهفرشتگان کسبوکارآمیخته بازاریابی جذب سرمایه
-
53.
كاتب مسؤول : رحیمی، امیر ؛ مؤلف : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 23 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبنگاههای کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهبنگاه ورزشیورزش.
-
54.
مؤلف : ریزوندی، آیه ؛ تجاری، فرشاد ؛ اسماعیلی، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازاریابی کارآفرینانهگرایش به بازارماهیت باشگاه ورزشیمدیران باشگاههای ورزشی
-
55.
كاتب مسؤول : برخورداری، علی ؛ مؤلف : کوزه گر، غلامرضا ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتبازارگراییبازاریابی کارآفرینانهخصوصیات کارافرین
-
56.
مؤلف : محبتطلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 123 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهارزش ویژة برندصنایع غذایی لبنیدیدگاه مشتری در بازاریابی کارآفرینانه
-
57.
مؤلف : الله دادی، مهدی ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ ایراندوست، منصور ؛ سلطان پناه، هیرش ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1397 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 137 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیبازاریابی کارآفرینانهفرا ترکیبشرکتهای کوچک ومتوسطکارآفرینیبازارصنایعاطلاعات
-
58.
بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)
مؤلف : محبت طلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛ ضیاء، بابک ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1397 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهوفاداری به برندصنایع غذایی لبنی
-
59.
مؤلف : معطوفی، علیرضا ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1397 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 1 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریبازاریابی کارآفرینانهتکنیک دیمتل فازیکارآفرین محوری
-
60.
مؤلف : سیف، یاسر ؛ محمدزمانی، محمدرضا ؛ شجاعی، یاسر ؛ مقدم، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهمدلسازی معادلات ساختاریقابلیتهای بازاریابیعملکرد کسبوکارروش حداقل مربعات جزئی (PLS)بازاریابیبازارقابلیتعملکرد پروژهپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (30 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- B (6 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (3 مقالة)
- C (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)