کلمة المفتاح بازار هدف / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خاک سفیدی، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده، منصور ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 258 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبخشبندیبازار هدفمراکز خریدمراکز غذایی
-
2.
كاتب مسؤول : یاوری، زهرا ؛ مؤلف : منصوری، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1401 - شماره 37 (جلد اول) (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فولادبازار هدفجذابیت بازارانتخاب بازار بین المللیفولادصادراتبازاروارداتشرکت فولاد مبارکهشاخصاولویتبندی
-
3.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 410 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبازار هدفبازاریابی محتواییسهم از بازار
-
4.
مؤلف : هوشیار، آرتمیس ؛
مجلة:پژوهشنامه اورمزد»پاییز 1401 - ضمیمه شماره 60 (12 صفحة - من 62 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:صادراتسیاستهای حمایتیصنایع دستیبازارهای خارجیاستراتژیهای بازاریابیدانشگاه فنی و حرفه ایبازارهدفبازارهنردانشجویانحرفهایتولید
-
5.
مؤلف : موسوی، ﻣﯿﺮﻣﺴﻌﻮد ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : شبگو منصف، سیدمحمود ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازار هدفاستان گیلانگردشگران خارجی
-
6.
مؤلف : پرموده، جواد ؛ علیپور ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 35 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية: بازار هدفبازار یابی اسلامی بازاریابی صنعتی بازار بین المللی
-
7.
مؤلف : قنبری، ابوالفضل ؛ ایمان زاده، طاها ؛ عبدی دایلاری، خاطره ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 567 إلی 581 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری انگیزه مقصد گردشگری بازار هدف
-
8.
كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛ مؤلف : محمودی، سید محمد ؛ سلطانی، مرتضی ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازار هدفبذرپاشیارتباطات و شبکهسازیتبلیغات دهان به دهان
-
9.
كاتب مسؤول : امین طهماسبی، حمزه ؛ مؤلف : سلطونی، آرزو ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:صادراتفرش دستبافتصمیمگیری چندمعیارهبازار هدفدیمتل فازی
-
10.
مؤلف : منصوری، علیرضا ؛ کاظمی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 23 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب بازار بین المللیرویکرد غربالگری بازاربازار هدفشاخص های کلان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (9 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)