کلمة المفتاح بازیابی خدمات / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کشفی، پرویز ؛ مؤلف : حسنقلی پوریاسوری، طهومرث ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1403، دوره چهاردهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 129 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:بازار صنعتیبازیابی خدماتشکست خدمات صنعتیرفتار مصرفکننده.
-
2.
مؤلف : فردوسی، شهرام ؛ عزیزی، شهریار ؛ حاجی پور، بهمن ؛ امیرخانی، طیبه ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1402 - شماره 72 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 31 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:بازیابی خدماتاستراتژیهای بازیابی خدماتفراترکیب. نظریه فرهنگ مصرف کننده
-
3.
مؤلف : شادمهری، علی ؛ كاتب مسؤول : مصلح، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریمشترریبازیابی خدمات
-
4.
كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛ مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 148 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک
-
5.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
6.
كاتب مسؤول : شمس، غزال ؛ مؤلف : دلوی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات