کلمة المفتاح تبلیغات بازرگانی / (53 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : خزایی، سپیده ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/3 (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات بازرگانیتکنیک آیداجلب توجهایجاد علاقهتحریک تمایلسوق دادن به خریداثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش
-
32.
مؤلف : پاداش، منا ؛ بهجت، حمیده ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار و تابستان 1395، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:ترجمهتبلیغات بازرگانیدشواریهای ترجمهتئوری اسکوپوسویژگیهای زبانی تبلیغاتتبلیغاتمتناسکوپوسمخاطبزبانبـابینامتنیتبـه
-
33.
مؤلف : بی پروا، امیر ؛ ولیعهدی، سیدمحمدرضا ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1395 - شماره 17 (28 صفحة - من 109 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونکنوانسیون حقوق کودکبزهکاری اطفالتبلیغات بازرگانیپیشگیری تشدیدکودکانبزهکاریبزهکاری اطفالبرنامههای تلویزیونیاطلاعاتجرم
-
34.
مؤلف : حایک، مریم ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1394 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت مصرفتبلیغات بازرگانیاقتصاد مقاومتیفرهنگ مقاومتتبلیغمصرفمصـرفتبلیـغرسانههافرهنگتلویزیون
-
35.
مؤلف : خورسندیان، محمدعلی ؛ چیت ساز، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات حقوق خصوصی»تابستان 1394، سال چهل و پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 165 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت مدنیحقوق رقابتآگهی تجاریتبلیغات بازرگانی
-
36.
مؤلف : فرقانی، محمد مهدی ؛ متقدم، عقیل ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1394 - شماره 99 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتبلیغات بازرگانیالگوی استفادهکاربران اینترنتیاینترنتتبلیغاتکاربرانوبتبلیغات اینترنتیاینترنـتالگوی استفاده از اینترنتتبلیغـاتآزمون
-
37.
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانیتصویر برندارزش برندتوسعه برندمحصولات تبرک
-
38.
مؤلف : اله یاری، محدثه ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1394 - شماره 13 (52 صفحة - من 107 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قواعد ماهویتبلیغات بازرگانیقواعد شکلیاصول تبلیغات بازرگانیرعایت حقوق اشخاص
-
39.
مؤلف : صمیمی، شهرزاد ؛ كاتب مسؤول : ظفرمند، سید جواد ؛
مجلة:نامه هنرهای تجسمی و کاربردی»بهار 1394- شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونتبلیغات بازرگانیشبکه های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران
-
40.
مؤلف : والی اصل، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات اخلاق کاربردی»زمستان 1393، سال چهارم - شماره 16 التصنيف العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقرسانه هاethicsتبليغات بازرگانیآسيبقربانيان تبليغاتتعاليم اسلامیdamage
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (19 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)