کلمة المفتاح تجربه مشتری / (87 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خجسته پور، دانیال ؛ کشاورز، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (12 صفحة - من 84 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیتجربه مشتریخودکار سازی در بازاریابیشخصی سازی در بازاریابی
-
2.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 114 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتری
-
3.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 116 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
4.
مؤلف : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 صفحة - من 421 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:فناوریهای مالیوفاداری مشتریتجربه مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : عربیون، ابوالقاسم ؛ مؤلف : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپا
-
6.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
7.
مؤلف : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
8.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاریارزیابی مشتری
-
9.
مؤلف : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 87 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینی
-
10.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (31 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- B (6 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)