کلمة المفتاح تداعی های برند / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، نسا ؛ مؤلف : محمدی، سارا ؛ خانجانیان، فرشید ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»مرداد 1399، سال سوم - شماره 27 (16 صفحة - من 100 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تداعی های برندخرده فروشی پاپ آپفروشگاه پاپ آپتکانه ی برندبینش مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 113 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
3.
مؤلف : کاظمی، حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ ابوئی، نسرین ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 94 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 207 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی از برندتداعیهای برندنقشههای ذهنی برندنقشهی مفهومی برندنگاشت شبکهی تداعیهای برند.
-
4.
مؤلف : صالح ترکستانی، محمد ؛ بخشیزاده برج، کبری ؛ جاهدی، پدرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1397 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 41 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:برند گردشگریمنطقه آزاد کیشتداعیهای برندروش نقشه مفهومی برندنقشهگردشگریکیشنقشـه
-
5.
كاتب مسؤول : بیات، روح الله ؛ مؤلف : مرند، مهسا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1395 - شماره 7 ISC (20 صفحة - من 64 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانقزوینتصویر مقصدتداعی های برندرفتار گردشگرانبرندسازی مقصد گردشگری
-
6.
مؤلف : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 13 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد معنای برندتداعی های برندنظریه سازه های شخصیفن شبکه فهرستگانبرند بانک
-
7.
مؤلف : بیات، روح الله ؛ فضلی، صفر ؛ مرندی، مهسا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1392 - شماره 3 (17 صفحة - من 122 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:قزوینتصویر مقصدرفتار گردشگرانبرندسازی مقصد گردشگریتداعی های برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)