کلمة المفتاح جامعه برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 181 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
2.
مؤلف : رستگاری، مهدی ؛ امیر حسینی، سید احسان ؛ ترکفر، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1396 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندتعهد به برنددلبستگی به برندجامعة برندشباهت جامعه
-
3.
مؤلف : سیفی سلمی، طاهره ؛ بنار، نوشین ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1398 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 189 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:جامعة برندرسانههای اجتماعیفوتبالرفتار تعاملیهوادار
-
4.
مؤلف : کاشانی، محمد ؛ حمدی، کریم ؛ نوابخش، مهرداد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 4016 إلی 4035 )
الکلمات المفتاحية:پدیدار شناسیجامعه برندتعلق خاطر در جامعه برنداضطراب از تعلقاجتناب از تعلق
-
5.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 2 |
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)