کلمة المفتاح دادهکاوی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 8
-
1.
مؤلف : آقاخانی بزدی لنگری، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : حسنی، علی اکبر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری ماشینرویگردانی مشتریالگوریتم درخت تصمیمC5.0 الگوریتم شبکۀ بیزیندادهکاوی
-
2.
مؤلف : جلیلوند خسروی، مسعود ؛ مقصودی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : صلواتیان، سیاوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویتحلیل شبکه اجتماعیمخاطب پژوهیویاودیسینمامارکتکاربرانپلتفرمالگوریتممخاطبانمحتوارسانه
-
3.
مؤلف : جلالی، شهرزاد ؛ عبدالوند، ندا ؛ رجائی هرندی، سعیده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویتحلیل رفتار مشتریکاوش کاربری وبخردهفروشی برخط
-
4.
مؤلف : ترکستانی، محمد صالح ؛ منصوری، طاها ؛ تقی زاده، یاسمین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیمدل RFMارزش طول عمر مشتریInsuranceالگوریتمالگوریتممشتریمشتری
-
5.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسماعیلیان، امیربهمن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویوفاداریخوشهبندیLoyaltyباشگاه مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریان
-
6.
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مشتریداده کاویخوشه بندیمدل RFMتخفیف دهیمدل LRFM
-
7.
مؤلف : خان بابایی، محمد ؛ زین العابدینی، سیده فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 175 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویمطابقهبخشبندی مشتریرفتار مشتریبانکداری الکترونيکیانطباقکناييحالت نماييسهيمفعولزبانفاعلفعلپسوندرفتار
-
8.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
مؤلف : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان