کلمة المفتاح دانش مشتری / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ملیحی، سید احسان ؛ مؤلف : حسن بیگی، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 28 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کور
-
2.
مؤلف : مسافر بحری، مریم ؛ دل افروز، نرگس ؛ شبگو منصف، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1402 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 7 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهرویکرد ترکیبیروش حداقل مربعات جزئیدانش مشتریهمآفرینی دانش
-
3.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : عباس زاده قره تکان، حسین ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (16 صفحة - من 46 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیParam>مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی<توسعه نوآوری محصول<عملکردبازاریابی< دانش مشتری<عملکرد بازاریابیدانش مشتریعملکرد بازار
-
4.
مؤلف : الهام، مهدی ؛ اقاخانی، محمد ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 27 (16 صفحة - من 94 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمردانش مشتریقصد خریدعوامل رفتاری مشتریمشتریمشتریاناطلاعات
-
5.
مؤلف : مسافر بحری، مریم ؛ دل افروز، نرگس ؛ شبگو منصف، محمود ؛ كاتب مسؤول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1401 - شماره 17 ISC (32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیصنعت بیمهمدلسازی ساختاری- تفسیریهمآفرینی دانش مشتریانمشتریمشتریاندانشدانش مشتریاندانش مشتریمدلمؤلفههایمشـتریان
-
6.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحة - من 137 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
-
7.
مؤلف : پیرحیاتی، علیرضا ؛ قربانی، زانیار ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 718 إلی 729 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتری مداری دانش مشتری
-
8.
مؤلف : رجبی، آزاده ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:شهر تهرانمراکز خریدرویکرد ترکیبیدانش مشتریتجربه هوشمند مشتری
-
9.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 158 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری
-
10.
مؤلف : مستقل، سهراب ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : البونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 60 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزشافزودهرفتار اطلاعاتیدانش مشتریقصد خریدصنایع الکتریکی.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)