کلمة المفتاح رفتار خرید مصرف کننده / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آهنگرداودی، پژمان ؛ هاشمی، سید محمود ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : آسایش، فرزاد ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»زمستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف B (Azad University/ISC (42 صفحة - من 93 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرفکنندهسوپرمارکت آنلاینپذیرش فناوری و تجارت الکترونیکنوگرایی مصرفکننده.
-
2.
كاتب مسؤول : احمدی، حسن ؛ مؤلف : رهنما، محمدرحیم ؛ حسنپور کاشمر، فاطمه ؛
مجلة:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 27 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مشهدگردشگرگردشگری خریدرفتار خرید مصرفکنندهعوامل محرک آمیخته بازاریابی
-
3.
كاتب مسؤول : خندان، رسول ؛ مؤلف : رضوانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:شهر تهرانبرندرفتار خرید مصرف کنندهرفتار خریدکودکان
-
4.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : توره، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 122 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : خسروی لقب، زهره ؛ مؤلف : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
6.
كاتب مسؤول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 151 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
7.
مؤلف : جلیلیان، معصومه ؛ نوربخش، دکتر سید کامران ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 108 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیرفتار خرید مصرف کنندهاصول اخلاقی
-
8.
مؤلف : زندی لک، مرضیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي رسانههاي اجتماعي بازاريابي ديجیتال رفتار خريد مصرفكننده
-
9.
مؤلف : رحیمی، محمدرضا ؛ شاکری، رویا ؛ كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1217 إلی 1235 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرفتار خرید مصرف کنندهرفتار خرید ناگهانیاعتباربخشی مدل
-
10.
مؤلف : لطفی زاده، فرشته ؛ اسداللهي، حسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های بازاریابیرفتار خرید مصرف کنندهرسانه های اجتماعیاطلاعاتارتباطاتاینترنتبازاریابیآنلاینبازاریابی دهانبهدهان الکترونیکیفروشتبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)