کلمة المفتاح رویکردهای یادگیری / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دانشور پور، زهره ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»تابستان 1385 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیجنسسبک تفکررویکرد یادگیریرویکردهای یادگیریسبکهای تفکرپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
-
2.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»پاییز و زمستان 1385، دوره دوم - شماره 8 و 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای تفکروضعیت اقتصادی-اجتماعیرویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی؛
-
3.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»زمستان 1385، دوره نهم - شماره 3 و 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیصفات شخصیترویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
-
4.
مؤلف : سیف، دیبا ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانخودکارآمدیارزش تکلیفرویکردهای یادگیریجهت گیری هدف
-
5.
مؤلف : پارسا، عبدالله ؛ ساکتی، پرویز ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»پاییز 1386 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:عمقینتایج یادگیریرویکردهای یادگیری (صوریحصولی)برنامه درسی اجرا شده (رویکردهای تدریس و ارزیابی)دانشجویانادراکرویکردهای یادگیریتدریس
-
6.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1386 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 447 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکررویکردهای یادگیریعوامل شخصیترویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری سطحی
-
7.
مؤلف : فردانش، هاشم ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»اسفند 1387، سال نهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 5 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد یادگیریالگوی طراحی آموزشیالگوهای سازنده گرارویکرد تدریسالگوتدریسرویکردهای یادگیریالگوهای طراحیطبقهبندیالگوهای طراحی آموزشیاطلاعات
-
8.
مؤلف : یمینی، محمد ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مرادی، علی رضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1387 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 139 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:سبک تفکررویکرد یادگیریبازده یا پیامدهای یادگیریادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی در دانشگاهادراک از محیط یادگیریسبکادراک دانشجویان از محیط یادگیریدانشجویانپیامدهای یادگیریرویکردهای یادگیری
-
9.
مؤلف : صداقت، مریم ؛ عابدین، علی رضا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»پاييز 1389 - شماره 15 ISC (17 صفحة - من 24 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:داﻧﺶآﻣﻮزانروﻳﻜﺮدﻫﺎی ﻳﺎدﮔﻴﺮیﺳﺎﺧﺘﺎر ﻋﺎﻣﻠﻲادراکارزش
-
10.
مؤلف : غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، الهه ؛ خضری آذر، هیمن ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1390 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفترویکردهای یادگیریپیشرفت ریاضیدانشآموزاناهداف پیشرفتعملکردرویکرد یادگیری عمیق
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (20 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)