کلمة المفتاح عملکرد بازار / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 4
-
1.
مؤلف : حاتمی نژاد، محمد ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارعوامل نهادیقابلیت فناوریقابلیت دانش
-
2.
مؤلف : ابرقویی، ناصرصدرا ؛ احمدی ندوشن، مهدی ؛ صفاری دربرزی، علی ؛ نعمتی بنادک، احمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعملکردخدماتآمیزه بازاریابی خدماتسازمانهای غیرانتفاعیبازارکارکنانسازمانآمیخته بازاریابی
-
3.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماندیدگاه مبتنی بر منابعقابلیت های بازاریابیمدیریت دانش بازاریابیبازاریابیبازارعملکردمشتریسازمان
-
4.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیرهبری هزینهاستراتژی تمایزبازاراستراتژیبازاریابی