کلمة المفتاح عملکرد درسی / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : لک، عباس ؛ رضایی، سینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 2870 إلی 2882 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب ریاضیعملکرد درسیترس از یادگیریاضطراب غیر منطقی
-
2.
مؤلف : نوری، محدثه ؛ رحمانی، یزدان ؛ نامدار، ملیکا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 3979 إلی 3991 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم هیجانیعملکرد درسیاﺳﺘﺮس اﻣﺘﺤﺎنهوش هیجانی دانش اموزان
-
3.
مؤلف : قزل سوفلو، ابوالفضل ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (6 صفحة - من 459 إلی 464 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیپرسش و پاسخداﻧﺶآﻣﻮزانعملکرد درسی
-
4.
مؤلف : حسنآبادی، حمیدرضا ؛ جعفری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : سیدمیرزایی جهقی، آزاده ؛
مجلة:پژوهش در روش های آموزش»تابستان 1402 - شماره 2 (29 صفحة - من 116 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:خواندنعلومریاضیعملکرد درسیجهش تحصیلیدانشآموزان جهشی
-
5.
مؤلف : عبدی، علی ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1398 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بار شناختیعملکرد درسیروش معکوسکارایی آموزشی
-
6.
كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1397، دوره یازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 31 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:سبک شناختیعملکرد درسیاهمال کاری تحصیلی
-
7.
مؤلف : رجبی، سوران ؛ علیمرادی، خدیجه ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 105 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریمهارت اجتماعیعملکرد درسیتئاتر درسی
-
8.
مؤلف : دهقانی، یوسف ؛ افشین، سیدعلی ؛ کیخسروانی، مولود ؛
مجلة:سلامت روان کودک»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 4 ISC (12 صفحة - من 14 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:حساب نارساییکنش های اجراییEducational Performanceدرمان عصب روانشناختیعملکرد درسیNeuropsychological therapyExecutive Functionsmathematics disability
-
9.
مؤلف : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1392 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانهیجان تحصیلیسبکشناختیعملکرد درسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)