کلمة المفتاح فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیرافکن لمسو، حبیب ؛ حدادیان، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : قائد، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیارزش ویژه ارتباطیارزش ویژه عینی
-
2.
مؤلف : نوشادی جلال، مهزاد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (14 صفحة - من 2124 إلی 2137 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتری تجربه برند ارزش ویژه نگرش برندهای لوكس فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
3.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ كاتب مسؤول : نايلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 33 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)