کلمة المفتاح قصد خرد / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستمی چوشلی، ثریا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (23 صفحة - من 210 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:قصد خردﺗﺠﺎرت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﺑﻨﮕﺎه ﻫﺎی ﻧﻮﭘﺎمدلمشتریانعوامل فنیتمایل به خرید
-
2.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (19 صفحة - من 96 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:قصد خردآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ 0/4رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎناﺳﻨﭗ
-
3.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهر زاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (22 صفحة - من 74 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:رسانهبرندقصد خردﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ(آﻧﻼﯾﻦ) دﯾﺠﯿﺘﺎلوﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ
-
4.
مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛ كاتب مسؤول : داداشی، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1399 - شماره 27(جلد دوم) (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪقصد خردﺑﺮﻧﺪ ﻟﻮﮐﺲﻧﮕﺮش ﻧﺎم ﺗﺠﺎریﮐﺸﻮر ﻣﺒﺪا
-
5.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 349 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندترجیح برنددلبستگی به برندتناسب خودقصد خرد