کلمة المفتاح محصول / (68 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : صالحی، هما ؛ زارع، حامد ؛
مجلة:پژوهش های نوین علوم جغرافیایی، معماری و شهرسازی»زمستان 1395، سال اول - شماره 1 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتوسعه اقتصادیبرنامه ریزیمحصولبازاریابی گردشگریشواهد فیزیکی
-
52.
مؤلف : بنی عامریان، علی ؛ صیدبیگی، صادق ؛
مجلة:پژوهش های نوین علوم جغرافیایی، معماری و شهرسازی»زمستان 1395، سال اول - شماره 1 (40 صفحة - من 53 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثرات زیست محیطیبرنامه ریزیفضای شهریسیمای شهریمحصولبرنامه ریزی شهریشهر کرمانشاهبازاریابی گردشگریرشد فیزیکیشواهد فیزیکیتوسعه اقتصادی شهرمورفولوژی شهریگردشگریشهر
-
53.
مؤلف : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ نورقدمی، سهیلا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1395 - شماره 3 (10 صفحة - من 36 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمترضایت مشتریمشتریمحصول
-
54.
مؤلف : سعیدی زاده، مرضیه ؛ طاهری، ابوالفضل ؛ صنعت جو، اعظم ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1395 - شماره 84 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 931 إلی 952 )
الکلمات المفتاحية:محصولوظیفه کاریپیچیدگی عینیمعیارهای تعاملجستجوی اطلاعات مبتنی بر وظیفهاطلاعاتتعاملنظام بازیابی اطلاعاتکاربراناطلاعـات
-
55.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ صناعی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 193 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتتحلیل محتواترفیعتوان رقابتیمحصول
-
56.
مؤلف : اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛ نقشینه، نادر ؛ سهلی، فرزانه ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1394، سال چهل و نهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 55 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحلیل SWOTمحصولکتابخانۀ ملی جااموقعیتیابی راهبردیکتابخانۀاطلاعاتهـاراهبردیکتابخانـه
-
57.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
-
58.
مؤلف : یداله زاده طبری، ناصر علی ؛ شریفی، آرش ؛ شریفی، ماندانا ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»اسفند 1392، سال پنجم- شماره 30 (35 صفحة - من 150 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:قیمتکانال توزیعمحصولآميخته بازاريابيفعالیتهای ارتقاء فروشعناصر آمیخته بازاریابیبازار
-
59.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 التصنيف عالمي (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامی آمیخته بازاریابی محصول قیمت ترفیع توزیع
-
60.
مؤلف : طحان، زهره ؛ دانایی، حبیب الله ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:محصولآمیزه بازاریابیزرشکقیمت فروشکانال ها و روش های توزیعتبلیغات پیشبردی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (9 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)