کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عبدالعلی پور، مینا ؛ گلرد، پروانه ؛ رستم زاده، رضا ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:اقتصاد کاربردی»تابستان 1402- شماره 45 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 17 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:نظام بانکداریعملکرد بانکمدل بومیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکپبامد
-
2.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ همتی، زهرا ؛ سهرابی، دلنیا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (10 صفحة - من 1305 إلی 1314 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نوآورانهمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکداده های مشتریان
-
3.
مؤلف : کرد، نظاره ؛ سعیدی، پرویز ؛ سمیعی، روح اله ؛ شجاعی، سامره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 4 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکرفتار بازاریابیرفتارمصرفکننده
-
4.
مؤلف : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحة - من 1069 إلی 1089 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیکسب و کارهای الکترونیکبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
5.
مؤلف : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (22 صفحة - من 1470 إلی 1491 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخدمات الکترونیککسب و کارهای الکترونیکبازاریابیکسب و کار الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکمعیارمشتریانبازاریابی دیجیتال
-
6.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : سیفی، محسن ؛ یزدی، اعظم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسودآوریوفاداریکسب و کارهای کوچک و متوسطمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکاطلاعاتسیستم مدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفناوریمشتریانمدیریت دانش
-
7.
مؤلف : محمدی، نبی اله ؛ عزیزی، صابر ؛ رجبی، محمدرضا ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1397 - شماره 3 ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
8.
مؤلف : محمدی، مرتضی ؛ سهراپی، طهمورث ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1396- شماره 22 (21 صفحة - من 107 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
9.
مؤلف : محمدی بجگان، علیرضا ؛ رحیمی شهواری، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/2 (9 صفحة - من 191 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکاطلاعاتمشتریان
-
10.
مؤلف : حسینی، سیده فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (23 صفحة - من 46 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریانمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکمشتریوفاداری مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)