کلمة المفتاح هتل / (48 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : فرزین، محمدرضا ؛ مؤلف : محمودی، مصطفی ؛ کروبی، مهدی ؛ پورفرج، اکبر ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:هتلمزیت رقابتی پایدارشایستگی کارکنانرویکرد عاملیتگراییرویکرد منبعمحوری
-
32.
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ سبکرو، مهدی ؛ ملکی مینباش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:هتلعملکرد زیست محیطیمنابع انسانی سبزرفتار حامی زیستمحیطی کارکنان
-
33.
كاتب مسؤول : زیاری، کرامتالله ؛ مؤلف : رخساری، حمید ؛
مجلة:جغرافیا و آمایش شهری منطقه ای»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:مکانگزینیگردشگری شهریهتلالگوی فضاییشهرهای ساحلیشهر بندر انزلی
-
34.
اعتبار سنجی ابزار ارزیابی وضعیت HSE در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: مجموعه هتلهای پارسیان در ایران)
كاتب مسؤول : افضلی راد، مریم ؛
مجلة:فضای گردشگری»زمستان 1398 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییهتلارزیابی HSE
-
35.
مؤلف : غزالی، راحله ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (9 صفحة - من 117 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:هتلبازاریابی اینترنتیشهر کرمانشاهافزایش درآمدمشتری
-
36.
مؤلف : رضایی، رقیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره ششم - شماره 3 (12 صفحة - من 202 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریانهتلتصویر برندمشتریمدل
-
37.
كاتب مسؤول : باصولی، مهدی ؛ مؤلف : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 249 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریهتلمعادلات ساختاری حداقل مربعات جزیی
-
38.
مؤلف : ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛ شهرابی فراهابی، مهدیه ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان 1399 - شماره 12 (12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیتصنعت گردشگریوفاداریهتل
-
39.
كاتب مسؤول : امینی کرج آباد، مهسا ؛ مؤلف : زحمتکش سردوراهی، مهدیه ؛ سیادتان، محمد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1400 - شماره 11 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکیفیت خدماتهتلوفاداری مشتریان
-
40.
كاتب مسؤول : قربان زاده، داود ؛ مؤلف : طالقانی، محمد ؛ راه حق، اتنا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1400، دوره نوزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 281 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:هتلارتباطات داخلیفرهنگ احساسی مثبتکیفیت روابط کارکنانـ سازمانهواخواهی کارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)