کلمة المفتاح وفاداری مشتری / (275 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : صنعتی، پدرام ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (9 صفحة - من 756 إلی 764 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی حسی
-
12.
كاتب مسؤول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ مؤلف : خادمی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیراشاعه دانش استراتژیکدانش برند مدیر
-
13.
مؤلف : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحة - من 79 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
14.
مؤلف : نوری نسب، محبوبه ؛ حق شناس کاشانی، دکتر فریده ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، دکتر کامران ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1402 - شماره 89 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 163 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:نگرشرفتاروفاداریعوامل اجباریعوامل جذابمشتریکدوفاداری مشتریان بانکبانکوفاداری مشتریمدلکدگذاری
-
15.
كاتب مسؤول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ مؤلف : خادمی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
16.
كاتب مسؤول : سید نژاد فهیم، سید رضا ؛ مؤلف : غلامی گلسفید، فاطمه ؛ عطوفت شمسی، رضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (14 صفحة - من 139 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطههوش هیجانی کارکنانوفاداری مشتری از پلت فرم آنلاینمشتریوفاداری مشتری به پلتفرم آنلاینوفاداری مشتریو
-
17.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکاره
-
18.
مؤلف : قلعه کانی، حامد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحة - من 555 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتهویت اجتماعیوفاداری مشتریاینستاگرام
-
19.
مؤلف : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحة - من 5426 إلی 5444 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
20.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (68 مقالة)
- ب (41 مقالة)
- B (12 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- A (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)