کلمة المفتاح پویایی بازار / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عسگری، محمد هادی ؛ كاتب مسؤول : خداپرست، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 366 إلی 384 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب و کاراستراتژی بازاریابیپویایی بازارپراکندگی بین شرکتیقابلیتهای بازاریابی بینالمللی
-
2.
مؤلف : بیات، ندا ؛ قاسمی اقدمی، مرتضی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1401 - شماره 34 (15 صفحة - من 65 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:صادراتپویایی بازارقابلیت توسعهبازار صادراتیاطلاعاتعملکرد صادراتیتوسعهخلاقیتکودکانبرنامهقانون
-
3.
مؤلف : محمدی، منیژه ؛ مالکی، مجتبی ؛ سعیدی، لیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (23 صفحة - من 1127 إلی 1149 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیپویایی بازارقابلیت سازمانیایجاد ارتباط با مشتری و شعب ملی پلاسبانک ملی ایرانقابلیتسازمانینوآوری
-
4.
كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛ مؤلف : محمدزاده، زهرا ؛ مزینانی، محمدامین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیپویایی بازارپراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانیانطباق برنامه بازاریابیهماهنگی بازاربازاربازاریابیبازاریابی بینالمللی
-
5.
مؤلف : زارعی، حجت اله ؛ حیدری، نرجس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانی مزیت رقابتی پویایی بازار شرکت بازار گستر پگاه منطقه 3
-
6.
كاتب مسؤول : خاکزادیان، سید مهدی ؛ مؤلف : عرب خزائلی، سعید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (9 صفحة - من 41 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیپویایی بازارظرفیت سنجش
-
7.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 ، B (Azad University (18 صفحة - من 55 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتشدت رقابتقابلیت نوآوریقابلیت حسگری بازارسیستم مدیریت برند
-
8.
كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛ مؤلف : کناررودی، محمدحسین ؛ رنجبر، آرمین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 888 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارقصد خریداصالت بازارسوغاتیگردشگریگردشگرانجزیرهشناساییجزیره کیشپژوهشخریـد
-
9.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ ملایی، الهه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتقابلیت حسگری بازارنوگرایی سازمانی
-
10.
مؤلف : حسینی، سیدعلی ؛ مرشدی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی»زمستان 1398 - شماره 44 ، A+ (Azad University (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تورمتولید ناخالص داخلیهزینههای دولتپویایی بازاراحساسات سرمایهگذارانرگرسیونبازده سهامتأثیر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)