کلمة المفتاح assurance / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : تقیزاده سرهنگآبادی، سیدعلیرضا ؛
مجلة:پژوه نامه فقه و علوم اسلامی»پاییز 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 33 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:قاعده لطفحساب احتمالاتاطمیناناجماع حدسیملازم عادیهآیتاللّه خامنهایاجماعحجیت اجماعفقهاخامنهایفقهامام
-
2.
مؤلف : دارا، مهسا ؛ آقایی، سید سعید ؛ كاتب مسؤول : قدیمی، بهرام ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1401 - شماره 45 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 251 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد عمومیاطمیناننخبگان ورزشیصراحت و صداقت
-
3.
كاتب مسؤول : رحمانی، علی ؛ مؤلف : محمودخانی، مهناز ؛
مجلة:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»زمستان 1400- شماره 5 (28 صفحة - من 129 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهحسابرسیمسئولیت اجتماعیاطمینان بخشیگزارشگری پایداری
-
4.
كاتب مسؤول : عشقی، محمد ؛ مؤلف : خالقی، لیلا ؛ عشقی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (18 صفحة - من 1349 إلی 1366 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیاثربخشیمدیریت ریسکخدمات مشاوره ایحسابرسی داخلی مبتنی بر ریسکاطمینانبخشیمدیرانحسابرسی داخلیاثربخشی مدیریت ریسک
-
5.
كاتب مسؤول : ندایی، طاهره ؛ مؤلف : یزدانی، زهرا ؛ گلپر رابوکی، عفت ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 191 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:تضمینپاسخگوییالگوریتم اپریوریخدمات بیمة ورزشی
-
6.
كاتب مسؤول : حسن زاده، تورج ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1399 - شماره 48 ISC (17 صفحة - من 41 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالکیفیت خدمات آموزشیشکاف کیفیت
-
7.
مؤلف : مشتری دوست، تورج ؛ كاتب مسؤول : اسناد، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»بهار 1399- شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 187 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بانکحسابرسی داخلیکمیته بالمشاوره ایاطمینان بخشی
-
8.
مؤلف : Esmailpour، Hassan ؛ Asadi Bolhasani، Masoumeh ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2016, volume 4 - Number 4 (4 صفحة - من 140 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityqualityEmpathyassuranceResponsibilityServicePatients satisfactionphysical dimension and appearances of servicesSERVQUALPatientTehranPatients
-
9.
مؤلف : Bourkhani، Hamed Amiri ؛ Yousefzadeh، Masoud ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (7 صفحة - من 33 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:reliabilitySERVQUALEmpathyassuranceResponsivenessService QualitTangibleKolmogorov
-
10.
مؤلف : Shahabinasab، Ali ؛ Alasvand، Heshmat Alah ؛ Darai Mofrad، Ali ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (7 صفحة - من 34 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:Electronic bankingassurancecustomer satisfactionResponsivenessquality of service
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- A (1 مقالة)