کلمة المفتاح Attitude toward Brand / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
2.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرابادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 140 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیک
-
3.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ معتمد، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبلیغات شفاهیتصویر برندنگرش به برندبرند شهریگردشگریپادگانخدماتشهررضایتمشتریتصویر