کلمة المفتاح brand affiliation / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندتصویر ذهنی برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
2.
مؤلف : کرمعلی، مهدی ؛ طباطبایی، سیدمهام الدین ؛ گرجی زاده، داود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (24 صفحة - من 171 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندمسئولیت اجتماعی شرکتبرندصنعت ساختمانوابستگی برند
-
3.
كاتب مسؤول : میرجوادی، سید محمد ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهترجیح برندوابستگی به برندارزشآفرینی برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش
-
4.
مؤلف : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)