کلمة المفتاح brand development / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
12.
مؤلف : Golafshan Yousefi، Yasamin ؛ Nematizadeh، Sina ؛ Momeni، Mandan ؛ كاتب مسؤول : Rahiminik، Azam ؛
مجلة:Educational Sociology»June 2023 - Number 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 86 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:Tourismbrand developmentCommunications and Information
-
13.
مؤلف : گل افشان یوسفی، یاسمین ؛ نعمت زاده، سینا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی مکانتوسعه برندمکانهای طبیعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)