کلمة المفتاح brand transgression / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Hamzah، Muhammad Iskandar ؛ مؤلف : Abd Rashid، Muhammad Hafiz ؛ Muhamat، Amirul Afif ؛ Mansor، Aida Azlina ؛ Hasanordin، Rahayu ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 973 إلی 988 )
الکلمات المفتاحية:Islamic bankingReligiosityBehavioral intentionBrand forgivenessbrand transgressiontransgression severity
-
2.
كاتب مسؤول : رجبیپور میبدی، علیرضا ؛ مؤلف : جوانمردی، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 177 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای مقابلهنارسایی خدماتتاکسیهای اینترنتیتخلف برندمشتریمشتریانمقابلهایپژوهش
-
3.
مؤلف : شهیدی، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:تجاوز به برندرفتار انطباقی مصرفکنندهبخشش برند
-
4.
كاتب مسؤول : محمدی، اسفندیار ؛ مؤلف : رخیده، محمد رضا ؛ خمش ایا، احمد ؛ فدایی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 183 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مقابلهایتجاوز به برندبخشش در بازاریابیبخشیدن برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)