کلمة المفتاح Brand forgiveness / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Hamzah، Muhammad Iskandar ؛ مؤلف : Abd Rashid، Muhammad Hafiz ؛ Muhamat، Amirul Afif ؛ Mansor، Aida Azlina ؛ Hasanordin، Rahayu ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 ، عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 973 إلی 988 )
الکلمات المفتاحية:Islamic bankingReligiosityBehavioral intentionBrand forgivenessbrand transgressiontransgression severity
-
2.
مؤلف : موسایی خراسانی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مشتریروابط برندشدت تخلفات برندبخشش برندتمایل مشتری به تنبیه برند
-
3.
مؤلف : شهیدی، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 ، A (Azad University (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:تجاوز به برندرفتار انطباقی مصرفکنندهبخشش برند
-
4.
كاتب مسؤول : محمدی، اسفندیار ؛ مؤلف : رخیده، محمد رضا ؛ خمش ایا، احمد ؛ فدایی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 183 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مقابلهایبخشش در بازاریابیبخشیدن برندتجاوز به برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة Iranian Journal Of Management Studies 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)