کلمة المفتاح Branding / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازرگانی 4
-
1.
مؤلف : صباغی، شقایق ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 238 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینظریه دادهبنیادمدل بومی برندسازیمحیط کلان و فضای رقابتیصنایع لبنی دامداران
-
2.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : شفیعی، نوید ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 531 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیشرکتهای دانشبنیانرویکرد دادهبنیادامضای برند
-
3.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ كاتب مسؤول : زارع، محمدصادق ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 27 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبرندسازیاستارتاپمطالعه چندموردیهـابرنـدپژوهشفرایند برندسازیفراینداستارتاپ ها
-
4.
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس