کلمة المفتاح Branding / (161 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : ایلخانی زاده، شیدا ؛ تیموری، نازنین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (26 صفحة - من 1772 إلی 1797 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبرندبازاریابی بینالمللیموفقیت بازاریابی بین المللیشرکت ورزیرانبرندسازیمحصولات
-
42.
كاتب مسؤول : ربانی، رومینا ؛ مؤلف : جلالی، سید مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 171 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:راهبردصنعت گردشگریبرندسازیبرند شهری
-
43.
مؤلف : سجادی، سیدنصراله ؛ گودرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : فصیح مردانلو، نرگس ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:برندکیفیت رویدادمدیریت رویدادبازاریابی رویدادبرندسازی رویداد
-
44.
مؤلف : امانپور، سعید ؛ علیزاده، هادی ؛ كاتب مسؤول : دامن باغ، صفیه ؛
مجلة:آمایش جغرافیایی فضا»بهار 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 67 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیکلانشهر اهوازبرند شهریتصویر شهر
-
45.
مؤلف : Shabani، Shiva ؛ Saeedniya، Hamid Reza ؛ Hiedarzadeh، Kambiz ؛ كاتب مسؤول : Badizadeh، Ali ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2020, Volume 6 - Number 1 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:BrandBrandingEntrepreneurial Brand BuildingKnowledge-Based Firm
-
46.
مؤلف : زارع، حسین ؛ حامی، محمد ؛ سلیمانی تپه سری، بهاره ؛ كاتب مسؤول : شجاعی، وحید ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبرندسازیتحلیل عاملی.برنامۀ تلویزیونی ورزشمحور
-
47.
مؤلف : ستاری، بهرام ؛ سخدری، کمال ؛ حسینی، سید رسول ؛ كاتب مسؤول : ضیاء، بابک ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری سلامتکارآفرینی بین المللیواژگان کلیدی: برند سازی
-
48.
مؤلف : Sadin، Hossein ؛ Pourtaheri، Mahdi ؛ Roknddin Eftekhari، Abdolreza ؛
مجلة:Journal of Research and Rural Planning»summer 2020, Volume 9 - Number 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 87 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:BrandingRural businessAdditive Ratio Assessment (ARAS)Turkmen Sahara
-
49.
مؤلف : Norallah، Azam ؛ Norouzi Seyed Hosseini، Rasool ؛ كاتب مسؤول : Ehsani، Mohammad ؛
مجلة:The International Journal of Humanities»Summer 2020, Volume 27 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 45 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:روش کیفیبرندسازیفروش کالاgrounded theoryBrandingSales ManagementSportswear
-
50.
كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛ مؤلف : بیات، امنه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیتداعی برندپژوهشگاه علوم ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (60 مقالة)
- الف (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)