کلمة المفتاح Client Satisfaction / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دوالی، محمد مهدی ؛ مؤلف : پوراحمدزاده، سارا ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 90 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اسنادمدیریت اسنادرضایت ارباب رجوعمدیریت اسناد الکترونیک
-
2.
كاتب مسؤول : Gharehkhani، Hassan ؛ مؤلف : Izadi، Behzad ؛ Nasiri، Ziba ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (16 صفحة - من 201 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:Social exchange theoryPsychological CapacitiesClient SatisfactionClient-Oriented BehaviorSales Amount
-
3.
مؤلف : پورخسروانی، پوریا ؛ كاتب مسؤول : بابایی نژاد، عباس ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (29 صفحة - من 1190 إلی 1218 )
الکلمات المفتاحية:شهرت سازمانیرضایت ارباب رجوعبازاریابی منابعمشتریرجوعکارکنانبانک
-
4.
مؤلف : کشاورزی، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، رسول ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1399 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 28 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کارکنانمدیریت کیفیت ناجا(مکنا)رضایت اربابرجوععملکرد
-
5.
مؤلف : سهرابی، دکتر ابوالفضل ؛ جندقی، دکتر غلامرضا ؛ اخوان، دکتر سید حسین ؛ كاتب مسؤول : نذرمحمدی شهرجردی، محمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (21 صفحة - من 479 إلی 499 )
الکلمات المفتاحية:آسیب شناسیآموزش کارکنانمنشور اخلاقیسیستم بازخوراحصاء و اصلاح روشهاپایگاه و الگوی اطلاع رسانی.تکریم ارباب رجوع