کلمة المفتاح Cobranding / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پرچمی سرقین، مریم ؛ صادق، محمدهادی ؛ کیماسی، مسعود ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اتحاد ترفیعروش مرور نظاممند ادبیاتچارچوب انتخاب شریکاتحاد برندهـا
-
2.
كاتب مسؤول : عمادی، سید حمید ؛ مؤلف : حری، محمدصادق ؛ دلشاد، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:امکان سنجیبرندسازی مشارکتیخوشههای کسب و کار
-
3.
مؤلف : آهنگران، جعفر ؛ اصلانی، رضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت مشتریوفاداریمشارکت برندرستوران داری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |