کلمة المفتاح consumer attitude / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مسعودی پور، سعید ؛ مؤلف : محمدی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:دینداریمصرف کننده مسلمانمحصولات لوکسنگرش مصرف کنندهقصدخرید
-
2.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
3.
مؤلف : معتمدنیا، نسیم ؛ جمالی، احسان ؛ جوکار، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : حسینی، میرزاحسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1402 - شماره 75 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 31 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:شناسایی منابعتاییدکنندگان مشهوراثر تعاملی داخلی سازینگرش مصرف کننده.
-
4.
مؤلف : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، شهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 51 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکسمصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
5.
مؤلف : عشوری، فاطمه ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرفکنندهحملونقل ریلیرویکرد ناهماهنگی شناختی
-
6.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ طهماسبی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سفرقصد خریدارزشهای لاکچریتصویر غذانگرش مشتریان
-
7.
كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛ مؤلف : آروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرفکنندهارزش ادراک شده سبزقصدخرید سبزمحصولات سبزمصرفکننده
-
8.
مؤلف : Elahi، Hossein ؛ كاتب مسؤول : Divsalar، Hedieh ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2020, Volume 1 - Number 2 (12 صفحة - من 130 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:consumer attitudeAdvertising ValueAdvertisement Features
-
9.
مؤلف : بیرقی پناه، ابراهیم ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»تابستان 1399 - شماره 26 التصنيف ج (Ministry of Science (13 صفحة - من 46 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهمحصولات ایرانیتئوری داده بنیاد.
-
10.
مؤلف : Ahmadi، Majid ؛ Faridchehr، Elham ؛ Ahmadi، Mohammad ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»تابستان 1398- شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 145 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:self efficacyEnvironmental Knowledgesocial tendenciesconsumer attitudegreen purchase intention and green purchase behavior
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)