کلمة المفتاح Consumer Engagement / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Moghadasnian، SeyyedAbdolhojjat ؛ Ghorbani، Avina ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (11 صفحة - من 124 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:Digital marketingConsumer EngagementPharmaceutical BeautyKey Performance Indicators (KPIs)Strategy Optimization
-
2.
مؤلف : Toudeh Bahambari، Reyhaneh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mahdi ؛ Rezaeifar، Hamid ؛ كاتب مسؤول : Hakimpour، Hossein ؛
مجلة:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 التصنيف ب (Ministry of Science (31 صفحة - من 205 إلی 235 )
الکلمات المفتاحية:Social Media MarketingeWOMIPMA matrixConsumer Engagementconsumer buying behavior
-
3.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : متقی، صنم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 481 إلی 505 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهافراترکیبمتون تبلیغاتیدرگیری مصرفکننده
-
4.
كاتب مسؤول : Abbasimehrb، Hossein ؛ مؤلف : Pir Mohammadiani، Rojiar ؛ Malikc، Zaki ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:social mediaOnline shoppingValue creationSocial Media MarketingConsumer Engagement
-
5.
كاتب مسؤول : خدایاری، بهناز ؛ مؤلف : خدایاری، فرانک ؛ طبسی، سپیده ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (19 صفحة - من 1814 إلی 1832 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیروابط برندانتقال اعتمادجامعه هوادارانتعامل مصرف کنندهاکوپیانمشتریاعتماداطلاعاتمشتریانارتباطاتموبایلکاربران
-
6.
مؤلف : بهمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیشخصیت داستانیتبلیغات بین المللیعجینشدگی مصرف کنندهکـهداسـتانتبلیغهـااســتبـاکــه
-
7.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
8.
كاتب مسؤول : Cazorla Milla، Asli ؛ مؤلف : Mataruna-Dos-Santos، Leonardo Jose ؛ Munoz Helu، Hussein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2020, Volume 8 - Number 5 (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:Paralympic GamesOlympic Gamessports marketingConsumer EngagementContent StrategyPyeongChang
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)