کلمة المفتاح Corporate branding / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل معادلات ساختاریهویت اجتماعی برندمسئولیت اجتماعی سازمانیبرندسازی سازمانیبانکبرنـدمدلمشتریپژوهشبرندسازی
-
2.
مؤلف : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 165 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمسئولیت اجتماعی سازمانیبرند اجتماعیبرندسازی سازمانیبرنـدبرنــدمســئولیت اجتمــاعی ســازمان
-
3.
مؤلف : گیلی، مهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئیبرندسازی شرکتیاخلاق محور
-
4.
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمد تقی ؛ مؤلف : مهدی نسب، سمیرا ؛ ناصحی فر، وحید ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 83 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:همراه اولبرندسازی شرکتیپیشران کلیدیاپراتور موبایلمدلبرنـدشـرکتهـا