کلمة المفتاح customer behavior / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ملیحی، سید احسان ؛ مؤلف : حسن بیگی، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 28 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کور
-
2.
مؤلف : حاج علیان، مهناز ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 71 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهخرید آنلاین ناگهانیخرید آنلاین اجباری
-
3.
مؤلف : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحة - من 941 إلی 959 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
4.
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ گلشنی، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : گلستانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 209 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیرفتار مشتریانمدل کسبوکار دایرهایقصد خرید اخلاقیرستوران گارگوپگردشگریمشتریانمدلمحصولاتمدل کسب و کار
-
5.
مؤلف : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتیرفتار مشتریآمیخته بازاریابی
-
6.
مؤلف : Habibi، Mehdi ؛ Aligholi، Mansoreh ؛ كاتب مسؤول : Kheiri، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2023, Volume 16 - Number 2 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 465 إلی 479 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixcustomer behaviorindustrial customer behaviorintegrated marketing mix
-
7.
مؤلف : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ كاتب مسؤول : Yektayar، Mozafar ؛
مجلة:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
-
8.
مؤلف : حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 100 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریرفتار مشتریتجربه مشتریتعهد مشتری
-
9.
مؤلف : Amirhosein، Hematyar ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (12 صفحة - من 78 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:Direct MarketingMachine learningDeep learningcustomer behaviorData-driven Decision Making
-
10.
مؤلف : رحمتی، آناهیتا ؛ كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مراکز درمانیخلق ارزشرفتار مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)