کلمة المفتاح Customer engagement / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
32.
كاتب مسؤول : اکبری، مهسا ؛ مؤلف : بیگدلی، مصطفی ؛ چارستاد، پروانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science (25 صفحة - من 302 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:درگیری شناختیدرگیری مشتریبازی کاریدرگیری اجتماعیدرگیری احساسی
-
33.
مؤلف : آقاجان پور، سکینه ؛ عسکری، احمد ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:اقتصاد دفاع»زمستان 1402- شماره 30 (29 صفحة - من 93 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعه پایداربازاریابی رسانههای اجتماعیمشارکت مشتریان
-
34.
مؤلف : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 167 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینوآوری خدماترفتارهای همآفرینی ارزش مشتریمشغولیت مشتری
-
35.
مؤلف : عباسی مبارک آبادی، رضا ؛ سیدامیری، نادر ؛ كاتب مسؤول : خانلری، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 59 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ساختار دانشدرگیری مشتریبیبلیومتریک
-
36.
مؤلف : Moghadasnian، SeyyedAbdolhojjat ؛ Moadab، Maryam ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (9 صفحة - من 135 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:Airline IndustryInnovation ManagementDigital TransformationCustomer engagementKey Performance Indicators (KPIs)