کلمة المفتاح Customer Evaluation / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محسنی واحد، هدا ؛ مؤلف : نجف زاده، محمد رحیم ؛ محمدپوریقینی، حبیب ؛ جنانی، حمید ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیلیگ برتر فوتبالارزشیابی مشتریان
-
2.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریارزیابی مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاری
-
3.
كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛ مؤلف : آزاد، ناصر ؛ نعامی، عبداله ؛ بیات، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 17 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیطراحی مدل نظام اعتبارسنجیموسسههای اعتبارسنجیبانکداری شرکتیمشتریبانکاعتباریاعتبارسنجیمشتریانمدلتسهیلاتاعتبارسنجی مشتریهـا
-
4.
كاتب مسؤول : داودی، سید محمد رضا ؛ مؤلف : خاتمی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1400- شماره 6 (21 صفحة - من 195 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:گسترش عملکرد کیفیتدیمتل فازیارزیابی مشتریانماتریس خانه کیفیت
-
5.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:اتاق پروواکنش های هیجانی و رفتاریارزیابی مشتریتجربه مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |
مجلة مطالعات مالی و بانکداری اسلامی 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)