کلمة المفتاح Customer Forgiveness / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 61 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
2.
كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ مؤلف : کامیار، فاطمه ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»پاییز 1400- شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 200 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:جبران خسارتشنیدن صدای مشتریبخشش شهروندانتبلیغات شفاهی منفیعذرخواهی