کلمة المفتاح customer loyalty / (151 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛ مؤلف : سراج پور، سارا ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (14 صفحة - من 2 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:رشد فروشوفاداری مشتریاناستراتژیهای بازاریابی دیجیتال
-
72.
مؤلف : طالب زاده، لیلا ؛ شیخعلی زاده، محبوب ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : جنانی، حمید ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 201 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشدهپاندمی کووید-19باشگاههای خصوصی بدنسازی
-
73.
مؤلف : حبیبی، سیامک ؛ سلطان پناه، هیرش ؛ كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1399 - شماره 60 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 77 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادرضایتمندیTNAوفاداریاصل عمل متقابلDITFمشتریگردشگریتکنیکمشتریانبـهمشـتریهـاکـه
-
74.
كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ مؤلف : نجاتی یزدی نژاد، نیلوفر ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 165 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریعملکرد اجتماعیمدیریت زنجیره تامین سبزعملکرد سبزاقدامات داخلیهمکاری های خارجی
-
75.
مؤلف : رحیمی باغملک، جهانبخش ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 190 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریصنعت هتلداریتئوری داده بنیادتجربه مشتریمدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری
-
76.
مؤلف : فتوره چی، زهرا ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛ كاتب مسؤول : بابائی، یاور ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 95 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستوفاداری مشتریرفتار خریدبازاریابی سبز
-
77.
مؤلف : الخفاجی، حاکم جبوری ؛ ضرغام خالد لفته ؛
مجلة:الكلية الإسلامية الجامعة»ربیع الثانی 1441، العدد 54 - الجزء 1 (29 صفحة - من 671 إلی 699 )
الکلمات المفتاحية:الصورة الذهنیةولاء الزبون
-
78.
كاتب مسؤول : جعفری، الهام ؛ مؤلف : چاقویی، یحیی ؛ مهماندوست قمصری، زهراسادات ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 32 (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش درک شدهخرید مشتریمشتریوفاداری مشتری
-
79.
كاتب مسؤول : سربندی، شادی ؛ قلی زاده، همت ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 101 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعکیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریان
-
80.
مؤلف : دشمن کشن کورعباسلو، مقصود ؛ صائب نیا، سمیه ؛ حسین اوغلی خیاوی، محمدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 40 (جلد اول) (11 صفحة - من 20 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانشخصیت برندارزش درک شدهگوشی همراه سامسونگدانشجویان دانشگاه آزاد اسالمی واحد مشگین شهروفاداری مشتریشخصیتپرسشنامهبازاریابیمحصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (39 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)