کلمة المفتاح customer loyalty / (160 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 331 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:روش دیمتلرضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریبیمه
-
52.
مؤلف : طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛ كاتب مسؤول : فائض، علی ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 276 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیوفاداری مشتریانآموزش ابزارهای بازاریابیمشتریبازاریابیمشتریانآموزش
-
53.
مؤلف : Ulusoy، Vedat ؛ Akyürek، Salim ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2022, Volume 19 - Number 1 (17 صفحة - من 326 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:qualitycustomer satisfactionhotelcustomer loyaltyperceived qualityHotel Services
-
54.
مؤلف : Abbasi، Seyede Maria ؛
مجلة:Innovative Business Studies»Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:Perceived valuecustomer loyaltyE service quality
-
55.
مؤلف : قزلباش، علی ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحة - من 42 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
56.
كاتب مسؤول : صادقی نژاد، علی ؛ مؤلف : رمضانی نژاد، رحیم ؛ گوهر رستمی، حمید رضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریفناوریمیزبانیوفاداری مشتریرویدادهای ورزشی
-
57.
كاتب مسؤول : مهدیه، امید ؛ مؤلف : پیرایش، رضا ؛ بابلی، مینو ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 46 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرویگردانی مشتریرضایت برندهزینه جابجایی
-
58.
مؤلف : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 233 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرضایتمندی مشتریتبلیغ دهانبهدهانهزینههای تعویض بانک
-
59.
كاتب مسؤول : پسندیده، رضا ؛ مؤلف : جوهری، دکتر هادی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 140 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقوفاداری مشتریمدیریت دانش مشتری
-
60.
مؤلف : رضوی ناچوئی، یاسر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1400، دوره دوم - شماره 5 (13 صفحة - من 254 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریبازاریابی رابطه ای آنلایناعتماد انلاینبازاریابیمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (41 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)