کلمة المفتاح customer loyalty / (165 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : قلی پور دمیه، حمیدرضا ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 6 (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ریاضیشبکههای اجتماعیوفاداری مشتریانتسهیم دانشبازاریابی دیجیتالروش AHP فازی
-
32.
مؤلف : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحة - من 395 إلی 411 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
33.
مؤلف : فیاض کارده، میلاد ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 159 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش درک شدهتاییدیه سازمانهای تخصصیتاییدیه سازمانهای قابل اعتمادروابط فرااجتماعیمشتریاطلاعاتمشتریانارزش ادراکشدهمحصولات
-
34.
كاتب مسؤول : حسین زاده، آرزو ؛ مؤلف : خداداد حسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 ، B (Azad University/ISC (33 صفحة - من 51 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری مشتریاننوآوری بازنیات رفتاریجذابیت وبسایتمشتریوبسایتمشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریان
-
35.
كاتب مسؤول : سیفی، میثم ؛ مؤلف : حیدری، زهرا ؛ ابراهیمی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز 1401، سال هشتم - شماره 20 (25 صفحة - من 139 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیشبیهسازیبانک تجارتوفاداری مشتریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
36.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : عندلیب اردکانی، داوود ؛ برزگربفرویی، فایزه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 36 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریپایدارمدیریت زنجیره تامین مهماننوازی
-
37.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
38.
مؤلف : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
39.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad saeid ؛ مؤلف : Nazari، Leila ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (9 صفحة - من 269 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityCommunicationcustomer loyaltyWord of MouthShip lounges
-
40.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 ، الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (41 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)