کلمة المفتاح customer loyalty / (160 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : عندلیب اردکانی، داوود ؛ برزگربفرویی، فایزه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 36 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریپایدارمدیریت زنجیره تامین مهماننوازی
-
32.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
33.
مؤلف : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
34.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad saeid ؛ مؤلف : Nazari، Leila ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (9 صفحة - من 269 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityCommunicationcustomer loyaltyWord of MouthShip lounges
-
35.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
36.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
37.
مؤلف : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ طیاران، شهرزاد ؛ درویش زاده، امید ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 61 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانشهرت سازمانی
-
38.
مؤلف : فلاح تفتی، حامد ؛ كاتب مسؤول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 137 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریشبکه اجتماعیوفاداری مشترینگاشت شناختی فازیتعامل آنلاینتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
39.
مؤلف : فلاح تفتی، حامد ؛ كاتب مسؤول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 137 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:تعامل آنلاینوفاداری مشترینگاشت شناختی فازیگردشگریشبکه اجتماعیتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
40.
مؤلف : آرزم، مهسان ؛ كاتب مسؤول : اخباری آزاد، مینا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (28 صفحة - من 836 إلی 863 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه نام تجاریرسانه های اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیگرادتصویر نام تجاریهاکوپیانمشتریارزش ویژه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (41 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)