کلمة المفتاح Customer Needs / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فیض اللهی، صادق ؛ مؤلف : حیدری، حسینعلی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحة - من 28 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
2.
مؤلف : عبدی، داود ؛ انویه تکیه، لورنس ؛ كاتب مسؤول : مرادی، مهدی ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1398 - شماره 35 التصنيف B (Azad University/ISC (13 صفحة - من 85 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری جامعبانک ملی ایرانتحلیل تمنیاز مشتریانخبرگان صنعت حوزة بانکداری
-
3.
مؤلف : حقیقت منفرد، جلال ؛ كاتب مسؤول : اعتمادی، احمدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (10 صفحة - من 19 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیگسترش عملکرد کیفیتخدمات اینترنتخواستههای مشتریان
-
4.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ رحیم زاده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1394 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوباشگاه ورزشینیازهای مشتریانطبقه بندی نیازها
-
5.
مؤلف : nikoueghbal، aliakbar ؛
مجلة:Iranian Economic Reveiw»Fall 2011, Volume 16 - Number 4 ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:Target CostingMethods of pricingCustomer NeedsIran