کلمة المفتاح Customer Orientation / (62 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : بای، ناصر ؛ سلیمانی مقدم، رضا ؛ مقصودلو، سعیده ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 439 إلی 452 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریاستان گلستانحمایت سازمانیآموزش کارکنانارائه پاداشکارکنانمشتری مداری کارکنانکارکنان ادارات ورزش و جوانانتوانمندسازی کارکنانسازمان
-
52.
مؤلف : Bai، Nasser ؛ Asgharpour، Habib ؛ Esfahani Nia، Akram ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2016, Volume 4 - Number 4 (9 صفحة - من 33 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:market orientationInnovationCustomer OrientationBodybuilding ClubsCompetitor Orientation
-
53.
مؤلف : عباس زاده، محمد ؛ علیزاده اقدم، محمد باقر ؛ کوهی، کمال ؛ بوداقی، علی ؛
مجلة:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»پاییز 1394، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 431 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:جامعه پذیریمشتری گراییظرفیت انطباق پذیری سازمانیدانش آفرینی سازمانی
-
54.
مؤلف : عباسی، سلیم ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1393 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 67 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی درونیمشتری گراییاداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان
-
55.
مؤلف : کوشازاده، علی ؛ شیرازی، علی ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1393 - شماره 56 ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:عملمشتری مداریرابطه نظراقدامات مدیریت منابع انسانی (م.م.ا.) عملکرد بالااقدامات شواهدمحورجو خدمت مداری
-
56.
مؤلف : حاتمی فر، خدیجه ؛ کاکوجویباری، علی اصغر ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1392 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضايتمنديمشتري مدارينگرشدانشگاه پيام نورخدمات دانشجويي
-
57.
مؤلف : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ زینلی، سینا ؛ شهریاری کوتک، اسلام ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1392 - شماره 23 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:Customer OrientationDimensions of customer orientationBeneficiaries’ satisfactionHormozgan Universityمشترینظام آموزش عالیرضایتمشتریمداریدانشجویاناعضای هیأتعلمیرضایت مشتری
-
58.
مؤلف : اسلامی، یحیی ؛ جلالی، سیدحسن ؛ حسینی، سیدفرهاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1391، دوره شانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمشتری مداریرفتار شهروندی سازمانیرهبری خدمتگذار
-
59.
مؤلف : Ranjbakhash، Maasoomeh ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:Electronic bankingcustomer satisfactionServicepositive experience of servicescustomer|orientation
-
60.
مؤلف : Tabibi، S. J ؛ Nasiripour، A. A ؛ Hessam، S ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2011, Volume 1 - Number 1 (6 صفحة - من 9 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:Customer OrientationSocial Security OrganizationIranian HealthcareIranIranian
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)