کلمة المفتاح Customer Orientation / (62 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : فلاح، محسن ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مهندسی مجدد کسب و کارمشتری مداریصنعت بانکداری ایرانمشتریمهندسی مجدد کسبوکارصنعت بانکداریطراحیمدل
-
42.
مؤلف : Sadeghi Boroujerdi، Saeed ؛ Md Husin، Maizaitul Aidawati ؛ Alavi، Ali ؛ كاتب مسؤول : Mansouri، Hossein ؛
مجلة:Journal of New Approaches in Sport Sciences»Winter and Spring 2020, Volume 2 - Number 3 (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:Customer Orientationmixed methodsSports Productssellers
-
43.
مؤلف : خانمحمدی، فاطمه ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتاعتمادمشتریمداریعملکرد صادراتیروش تحلیل ساختاری بیزیتعهدرفتاری
-
44.
مؤلف : کاملی، محمد جواد ؛ محمودی، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : پویان فر، فرزاد ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی پلیس»پاییز 1398 - شماره 22 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکردمشتریمداریکارآفرینیگراییکارت امتیازی متوازن و صنعت بیمه
-
45.
مؤلف : ذالنوری، مهیار ؛ كاتب مسؤول : موسوی راد، سیده طاهره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1398 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 227 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مشتریباشگاههای ورزشیگرایش مشتریگرایش رقبامحیط بازار
-
46.
مؤلف : نعمتی آقاملکی، سیده شیما ؛ سلطان زاده، جواد ؛ كاتب مسؤول : شیرازی، بابک ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 239 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژیمشتری مداریاندازه بنگاهارتقاء نوآوریهمکاری تامین کنندگان
-
47.
مؤلف : بای، ناصر ؛ سلیمانی مقدم، رضا ؛ شریعتی، جمالالدین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:سودآوریبازارگراییمشتریگراییرقیب گراییشهر کرمانشاه
-
48.
مؤلف : بای، ناصر ؛ حاجی انزهائی، زهرا ؛ سلیمانی مقدم، رضا ؛ نور مهیا، محمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 649 إلی 662 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمشتریگراییشهر کرمانشاهکیفیت خدماترقیبگرایی
-
49.
كاتب مسؤول : Shahraki، Ali Reza ؛ مؤلف : Shahraki، Mohammad Reza ؛ Dejkam، Rahil ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»April 2017, Volume 6 - Issue 2 (14 صفحة - من 147 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:Customer OrientationBusiness Intelligence (BI)Customer Relationship Management (CRM)Partial least squares (PLS)
-
50.
كاتب مسؤول : ارشاد، سحر ؛ مؤلف : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (5 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)