کلمة المفتاح Customer participation / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صادقی افجه، سعیده ؛ خوش طینت، بهناز ؛ عالی، صمد ؛ كاتب مسؤول : بوداغی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریشهرداری تهرانمشارکت مشتریانبازاریابی اعتماد اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
3.
مؤلف : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
4.
مؤلف : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
5.
كاتب مسؤول : زرگران خوزانی، فاطمه ؛ مؤلف : رحمانسرشت، حسین ؛ سبحانی، سید محمد ؛ فخری، فاطمه ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 125 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:خدمات آموزشیهویت دانشگاهیمشارکت دانشجویانهمآفرینی ارزشتصویر برند آموزشیدانشجویانراهبردارزشمؤسسات آموزشیمضمونبازارپژوهشبازاریابی
-
6.
كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛ مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ مولائی، زینب ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریاکوسیستم کسبوکارارزش آفرینی اقتصادی و اجتماعیمشارکت مشتری
-
7.
مؤلف : امین عشایری، اسو ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خریدشرکت های خدماتیمشارکت مشتریتحول دیجیتال بازاریابی دیجیتالGoogle Scholarبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانCRM
-
8.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
9.
مؤلف : ثمری خلج، حمیدرضا ؛ نیک بخش، رضا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 111 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریهویت سازمانیمشارکت مشتریانگیزه مشتری