کلمة المفتاح Customer service / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی، بهزاد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 79 (جلد دوم) (15 صفحة - من 264 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:امنیت شغلیرفاه کارکنانخدمات به مشتریان
-
2.
مؤلف : شادمهری، علی ؛ كاتب مسؤول : مصلح، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترری
-
3.
كاتب مسؤول : اردلان، امید ؛ مؤلف : محمدی فاتح، اصغر ؛ الوانی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 ، B (Azad University (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶبانک حکمت ایرانیانابزار مدیریت دانشزیر ساختهای مدیریت دانشحوزههای دانشی
-
4.
كاتب مسؤول : Ehsanifar، Mohammad ؛ مؤلف : Ehtesham Rasi، Reza ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Spring 2017, Volume 2 - Number 2 ، C (Azad University (18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:FuzzyStrategic ManagementHouse of qualityLogistics ServicesCustomer service
-
5.
كاتب مسؤول : Jofreh، Manouchehr ؛ مؤلف : Kazemi، Seyed Sadegh ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»January 2017, Volume 6 - Issue 1 (8 صفحة - من 57 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:Organizational citizenship behaviorcustomer satisfactionCustomer service
-
6.
مؤلف : کریمیان، محمدوزین ؛ سرداری، احمد ؛ كاتب مسؤول : سیلاوی، عیسی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1394 - شماره 22 (8 صفحة - من 37 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت عملکرددولت الکترونیکیتغییر سازمانیچابکی سازمانیرهبری سازمانیخدمت مشتریان