کلمة المفتاح Customer Trust / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ کرمی، مسعود ؛ برهان زاده، الیا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 107 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریابعاد اعتمادفروشگاه های شهروندکارکنانمشتریاعتمادمشتریان
-
2.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
3.
كاتب مسؤول : محمودی، مریم ؛ مؤلف : کربلایی مهدی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1397- شماره 6 (17 صفحة - من 61 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریفروش الکترونیکیرفتار مصرفکنندهاعتماد مشتری
-
4.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
5.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : مجدی یزدی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 ، الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 78 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد مشتریقیمت ادراک شدهنیات رفتاریتصویر نام تجاری
-
6.
مؤلف : Goli Nia، Abdulhamid ؛ Naeimi، Mehdi ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»September 2017, Volume 5 - Number 3 (5 صفحة - من 38 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:Affiliated MarketingCustomer ResponsivenessCustomer Trust
-
7.
مؤلف : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد
-
8.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
-
9.
مؤلف : نکوئی، فرزانه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (12 صفحة - من 172 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریاعتماد مشتریتسهیم دانشزبان مشترکتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیرابطه درک شده
-
10.
كاتب مسؤول : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ مؤلف : ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریبازاریابی سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر سبز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)