کلمة المفتاح Customer Trust / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : Goli Nia، Abdulhamid ؛ Naeimi، Mehdi ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»September 2017, Volume 5 - Number 3 (5 صفحة - من 38 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:Affiliated MarketingCustomer ResponsivenessCustomer Trust
-
22.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
23.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : مجدی یزدی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 78 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد مشتریقیمت ادراک شدهنیات رفتاریتصویر نام تجاری
-
24.
كاتب مسؤول : محمودی، مریم ؛ مؤلف : کربلایی مهدی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1397- شماره 6 (17 صفحة - من 61 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریفروش الکترونیکیرفتار مصرفکنندهاعتماد مشتری
-
25.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
26.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ کرمی، مسعود ؛ برهان زاده، الیا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 107 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریابعاد اعتمادفروشگاه های شهروندکارکنانمشتریاعتمادمشتریان